SHOP OP PASVORM
Highlights
SHOP OP CATEGORIEËN
Highlights
Heb ik een account nodig om iets te kunnen bestellen?
Ja, om een bestelling te kunnen plaatsen zul je een account moeten aanmaken. Hoe je dit moet doen, kun je lezen in de Veelgestelde vragen. Klik op 'Mijn account' en zoek dan naar 'Hoe kan ik een account aanmaken?'.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Was dit antwoord nuttig?
Jouw feedback is erg belangrijk voor ons. Het helpt ons om beter te worden.
Vind hier meer antwoorden
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Kun je internationale bestellingen plaatsen?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn gewenste item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Vind hier meer antwoorden
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik mijn vorige bestellingen bekijken?
Kun je internationale bestellingen plaatsen?
Wat gebeurt er wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Wat moet ik doen als mijn gewenste item uitverkocht is?
Waarom hebben jullie mijn geboortedatum nodig als ik iets wil bestellen?
Klantenservice
Heb je geen antwoord op je vraag gevonden?
Vind jouw antwoord in slechts een paar keer klikken of neem contact op met ons voor meer hulp.
Krijg hulp
Bezoek ons Self-Service Centre om snel antwoord te krijgen op de meest gestelde vragen of om ons te schrijven
Bel ons gratis (ma t/m vrij van 8-20 uur, za & officiële feestdagen van 9-18 uur)